KAIGO produktiem jauns iepakojums

Zīmola KAIGO produktiem radīts jauna dizaina iepakojums, kas simbolizē uzņēmuma vērtības un cieņpilnu attieksmi pret arktiskajiem ūdeņiem un vidi ap tiem. Tas ir stāsts par globālās pasaules un vietējā Latvijas ražotāja sastapšanos, sinerģiju, ko rada senu tradīciju pārdzimšana jaunāko tehnoloģiju veidolā.

Iepakojuma dizaina valoda veidota, balstoties uz inuītu mākslas studijām. Tas parāda brīvā dabā auguša un Klusā okeāna ziemeļos noķerta ketlaša ģeogrāfisko enerģētiku, kuras vizualizācijā apvienota tā izcelsmes reģiona etnogrāfiskā valoda ar mūsdienu tehnoloģiju pasaules pilnīgi citādo zīmju izpratni, pieļaujot nelielu intervenci arī no Latvijas tautas mākslā izmantotās grafikas, krāsām un līniju rakstura. 

Jaunā KAIGO iepakojuma pamatā ir divas zivis – stilizēti ketlaša grafiskie attēli. Divkrāsu askētiskākais un kontrastējošākais izpildījums attiecas uz maz apstrādātiem un nekombinētiem produktiem, bet košākais un ar krāsām bagātākais – uz produktiem, kuros bez ketlaša izmantotas vēl citas sastāvdaļas. Vizuālās valodas izjūtu buķeti papildina melns fons un zelta krāsa, kas abi kopā simbolizē augstāko kvalitātes līmeni un piederību luksusa produktiem, kā arī okeāna dzelmes varenību, saglabājot sasaisti ar sākotnējo KAIGO iepakojumu dizainu, kam arī pamatā bija melnā krāsa. Jaunajam dizainam piemeklēts īpašs burtu fonts ar baltu viduslīniju, kas tēlaini simbolizē zivs skeletam raksturīgās asakas.